FAQ

Meest gestelde vragen

Corona virus update

Zoals u van ons mag verwachten zijn we altijd bezig met hygiëne en veiligheid. Met de huidige ontwikkelingen rondom COVID-19 en de gewijzigde maatregelen hebben wij een update! Voor uw duidelijkheid geven wij u een overzicht van de huidige ontwikkelingen. Wij nemen onze verantwoordelijkheid en rekenen op uw medewerking. Stay safe en let een beetje op elkaar!

Tot 28 april 2020 alle eet en drinkgelegenheden gesloten
Vanuit de overheid is opgelegd om tot 28 april 2020 onze deuren te sluiten. Dit betekend dat de vaarten en evenementen op onze schepen en locaties tot 28 april 2020 niet door gaan! U wordt per mail op de hoogte gebracht van deze maatregel en hoe de vaart kosteloos verplaatst kan worden. Wij blijven de ontwikkelingen goed volgen maar kunnen pas vanaf 21 april meer zeggen over uw reservering na deze datum. Wij hopen hierbij op uw begrip.

Catering op locatie of bezorgen, mag gelukkig wel!
Wij kunnen u uitstekend van dienst zijn met onze catering service. Vanuit onze keukens in Rotterdam, Spijkenisse en Oude Tonge kunnen wij u op locatie voorzien van heerlijke (vergader)ontbijten, broodjes, smakelijke lunches of, indien er overgewerkt dient te worden, onze verse dag maaltijden. Bekijk ons aanbod op partyschotels.nl. Maak uw vergadering, meeting of feest compleet met onze verhuur artikelen via horecarent.nl.

Koken bij u thuis!
Aangezien alle restaurants dicht zijn, kunnen onze koks ook bij u thuis gerechten bereiden en een heerlijk diner voor u serveren. Een leuke bijkomstigheid in deze bijzondere dagen. Vraag naar de mogelijkheden. Bekijk onze website PEC-Catering.

Nieuwe reserveringen voor na 28 april
Hopelijk kunnen wij snel weer alle werkzaamheden hervatten. Wij staan voor u klaar om nieuwe reserveringen aan te nemen of een vrijblijvende offerte te maken. Onze agenda’s stonden al lekker vol voor dit jaar, dus als u een datum wenst te verplaatsen (indien u in de periode tot 28-4-2020 geboekt had) of al een uitje, vaart of catering wilt bestellen voor na deze vervelende periode, dan kunt u dat gewoon doen. Wij hebben speciale schappelijke voorwaarden, waarbij u in geval van maatregelen tegen het tegengaan van Corona kosteloos kunt verplaatsen.

Bereikbaarheid
Om mee te werken aan het inperken van het coronavirus en zoveel als mogelijk risico’s uit te sluiten, is het momenteel niet mogelijk om onze locaties te bezoeken of afspraken buiten de deur af te spreken. Momenteel zijn wij alleen telefonisch of per mail bereikbaar, mochten er vragen zijn dan kunt u ons ten alle tijden zowel per mail als telefonisch bereiken.

Laten we begrip hebben voor elkaar, met elkaar Nederland erboven op helpen en duimen dat we gezond en allen sterker hieruit komen.
Wij zien u graag na 28 april weer op een van onze locaties.

Partyservice Nederland

Lees verder op partyservice.nl/corona.

Is de locatie te bereiken met openbaar vervoer?

Ja, dit is ook zeker mogelijk.

  • Metro: Neem de metro naar station Coolhaven of Dijkzicht. Beide stations zijn gelegen op de rode metro lijn (lijn A, B of C). Vanaf daar is het 10 minuten lopen naar de Parkhaven
  • Tram: Met tramlijn 8 kun je uitstappen bij de halte Dijkzicht/Euromast. Vanaf dit punt is het 5 minuten lopen naar de Parkhaven.
Waar kan ik mijn auto parkeren?

Aan de kade waar de boot aangemeerd ligt, kun je gemakkelijk de auto parkeren.  Onlangs zijn de parkeerautomaten omgebouwd naar pin, dit systeem werkt erg traag. Houd hier rekening mee, door vroegtijdig bij aankomst te parkeren. Om tijd te besparen kun je ook 06-parkeren, via SMS of een smartphone app. Dit kan via diverse aanbieders. De parkeerzone is 120. Het is tot 18.00 uur betaald parkeren. Het tarief id 1,00 per 18 minuten (prijs onder voorbehoud).

Waar ligt de Brandaris/Beren Boot aangemeerd?

De Brandaris/Beren Boot ligt aan de Parkhaven (t.o. de Euromast) in Rotterdam. Deze locatie gemakkelijk bereikbaar per auto en openbaar vervoer.

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:15 uur. Daarnaast kunt u ons ook altijd mailen via info@partyservice.nl. Wij zullen dan zo snel mogelijk uw vraag beantwoorden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er op de boot?

U kunt aan boord afrekenen met contant, pin of creditcard (bij creditcard komt er 2,5% extra bij.)

Welke kosten zijn er verbonden aan het opstellen van een op maat gemaakte offerte?

Een vrijblijvende offerte is geheel gratis. Zodra er maatwerk aan te pas komt is er een mogelijkheid dat de kosten voor het aantal personeelsuren in rekening wordt gebracht. Informeer hierover even bij uw contactpersoon.

Zijn de Brandaris en de Beren Boot dezelfde boot?

Dat klopt. De boot draagt de naam de Brandaris en is voor diverse gelegenheden in te zetten. Tevens vaart de boot onder de naam de Beren Boot, met reguliere rondvaarten van 2,5 uur met het wellicht bekende Berenbuffet.

Indien gewenst halen wij het Beren Boot -uiterlijk uit de boot bij het afhuren van de Brandaris.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

De prijzen die vermeld staan op de website zijn inclusief 6% en 21% btw.